Notebook Tamiri

Türkiye’nin Neresinde Olursanız Olun Arızalı Notebookunuzu Bize Gönderirken Kargo Ücreti Ödemeyin.

Kayıt İşlemi

Adım 1- Öncelikle Sitemizde Bulunan Iletişim Bölümünden Telefon Numarasını Arayarak Gönderim Onayı Bekleyin. Not : Kayıt Esnasında Lütfen Size Tekrardan Ulaşabileceğimiz Bir Telefon Numarası Ile Arayınız.

GÖNDERİM İŞLEMİ

Adım 2- Frozen Network World Tarafından Gönderim Onayı Geldikten Sonra Notebookunuzu MNG  Kargoyu Arayıp Frozen Network’un 185045222 Nolu Hesabına Karşı Ödemeli Olarak Bize Gönderin. (Kargoyu Frozen Network Öder)

Anlaşmalı Kargomuz Mng Kargo Ile Ürünlerinizi Bize Ücretsiz Olarak Gönderebilirsiniz. Yani Siz Ürünü Bize Gönderirken Hiçbir Kargo Ücret Ödemiyeceksiniz. Kargolarda Frozen Network World ‘Un 185045222 Kargo Numarasını Mutlaka Belirtiniz..

Önemli Not: Lütfen Notebookunuzu Bize Gönderirken Çok Iyi Bir Şekilde Paketleme Yapınız. Notebookunuz Kargoda Zarar Görmemesi Için Kolinin Içini Köpük Vb. Koruyucularla Destekleyiniz. Paketlenmesi Iyi Olmayan Kargolar Teslim Alınmayacaktır. Sadece Notebook Kasasını Bize Gönderin. Arızalı Olmadıkça Şarj Cihazı Çanta Vb Aksesuarları Bize Göndermeyiniz.

Tamir Onay Aşaması

Adım 3- Ürününüz Elimize Ulaştıktan Sonra Size Arıza Tespiti Ve Fiyat Bildirimi Yapalım . Sizden Tamir Edilmesi Için Onay Isteyelim — Arıza Tesbiti Ücretisiz Olarak Yapılacak Onayınız Alındıktan Sonra Tamir Işlemine Başlanacaktır. — Tamir Işlemi En Fazla 2 Ile 10 Gün Içinde Tamamlanacaktır. — Tamir Ücreti Hesabımıza Yatırıldıktan Sonra Ürün Kargoya Verilecektir. — Tamir Ücretini Havele Ve Eft Yapabilirsiniz…

Tamir Süresi

Adım 4- Onayınızdan Sonra En Geç 15 Gün Içinde Tamir Işlemini Gerçekletirelim.

Ödeme Ve Geri Gönderim

Adım 5- Tamir Ücretini Banka Havelesi Yoluyla Veya Kredi Kartıyla Tek Çekim Olarak Ödemesini Yaptıktan Sonra Notebookunuzu Size Geri Gönderelim (Kargoyu Alıcı Öder)

– Notebookunuzun Tamir Ücretini Nakit Ödeyebilirsiniz

SERVİSTE YAPILAN İŞLEMLERİN AŞAMALARI :

1- NOTEBOOKLARIN TEKNİK SERVİSE KABULU Ürününüz Teknik Servisimize Getirdiğinizde Belirteceğiniz Arızaya Bağlı Olarak Servis Formu Düzenlenir. Düzenlenen Bu 3 Forum 3 Nusha Olarak Çoğaltılarak Bir Nüshası Müşteriye Verilir Bir Nushası Servis Dosyasına Konur 3.Nushası Ise Notebookla Birlikte Servise Gönderilir.

2- ARIZA TESPİTİ Notebooklar Servisimize Ulaştığında Beyanınıza Bağlı Olarak Incelemeleri Yapılır Ve Teknik Servisimizce Yapılan Detaylı Incelemeler Sonucu Arıza Tam Olarak Tespit Edilir. Bu Aşamada Müşteriye Arıza Ile Ilgili Bilgi Verilir Arıza Giderilebiliyorsa Bu Işlemin Ücreti Müşteriye Söylenerek Onayı Alınır. Onay Alınırsa Tamir Süreci Başlatılır. Onay Alınamıyorsa Ürün Müşteriye Teslim Edilmek Üzere Ayrılır.

3- TAMİR AŞAMASI Müşteriden Onay Alınması Üzerine Ürün Arızası Gidrilmek Üzere Servise Alınır. Bu Aşamada Servis Yoğunluğuna Bağlı Olmak Şartıyla En Fazla 15 Gün Olmak Üzere Ürünün  Arızası Giderilir Ve Müşteriye Ürününü Teslim Alması Için Bilgi Verilir. Tamir Edilemeyen Ürünler Içinde  Ürünün Iadesi Için Müşteriye Bilgi Verilir.

4-TESLİM VE İADE Servisimizden Tamir Edilerek Çıkan Notebooklar Müşteriye Teslim Edilir. Servis Ücreti Teslim Aşamasında Alınır. Tamir Edilemeyen Ürünler Müşteriye Iade Edilir. İade Edilen Ürünler Için Ücret Talep Edilmez. Teslim Ve Iade Aşamasında Müşterilerden Kayıt Formu Istenir.

5-GARANTİ Tamir Edilen Tüm Notebooklar Teslim Tarihinden Itibaren 60 Gün Arasında  Yedek Parça Garantilidir. Verilen Garanti Cihazın Tamir Edilen Kısmı Ile Takılan Yedek Parçalar Için Geçerlidir. Notebook’un Tamamı Veya Tamir Edilmemiş Parçaları Yada Tamirle Ilgisi Olamayan Kısımlar Için Geçerli Değildir.

6-GARANTİ DOLMUŞ ÜRÜNLERİN

Garatisi Dolmuş Olan Ürünlerin Servise Yolladığında Servis Ücreti 125 Tl ( Yüz Yirmi Beş TL) Alınır.

7-ANAKART DEĞİŞİMİNE YOLLANMIŞ OLAN MAKİNALARIN İPTALİ

Anakart Değişimine Yollamış Olduğunuz Makinaların İptal Durumunda Anakart Bedelinin %50 Alınır.

8-BİLGİSAYAR FİRMALARININ YOLLANMIŞ OLAN MAKİNALARIN İPTALİ

Anakart Değişimine Yollamış Olduğunuz Makinaların İptali Durumunda Anakart Bedelinin %50 Alınır.

Arıza Tespit Servis Ücreti 125 Tl ( Yüz Yirmi Beş TL) Alınır.

Kart Değişimi Yapılan Makinalarda Servis Ücreti Yerine Eski Anakartı Talep Edilir Yada 125 (Yiz Yirmi Beş Tl ) Servis Ücreti Alınır.

9-YEDEK PARÇA Onarım Için Kullanılacak Yedek Parça Ve Malzeme Müşteri Tercihine Bağlı Olarak Yeni Veya Muadili 2. El Parça Olabilir. Müşteri Onayı Olmadan Cihazın Içinden Hiç Bir Parça Çıkarılmaz Ve Cihaza Isteğinizin Dışında Hiçbir Parça Eklenmez. Tamir Için Zorunlu Olan Parçalar Ayrıca Faturalandırılır Ve Garanti Kapsamı Üretici Tarafından Verildiği Gibi Müşteriye Yansıtılır. Örneğin Laptop’unuz Hdd Si Değiştirildiyse Bu Harddisk Için Garanti Süresi En Az 2 Yıldır.

10-Garanti Kapsamı

Ürünlerin Elektirik Arızaları.

Ürünlere Sıvı Teması .

Düşme Kırılma.

Gibi Etiketleri Söküldüğü Taktirde Tamiri Veya Değişmi Yapılan Parçalar.

Garanti Kapsamına Girmez.

11-Anakart Satışı Ve Konisyon Oranları

Firmamızda Son Kullanıcılara Anakart Satışı Yapılmamaktadır Ve Servislere Anakart Satışı Yapılacak Firmaların TSE (TS13229 – TS12134 – TS10956 – TS120498 – TS10079) Ve İSO 9001 Sertifikalarına Sahip Olmaları Ve Firmamız İle En Az 3 Sene Çalışmaları Gerekmektedir Bu Belgeler Olmayan FİRMALARA KESİNLİKLE FİRMAMIZDA ANAKART SATIŞI YAPILMAMAKTADIR Bu Firmalara Özel İskontolar Yapılacaktır. (Lütfen Anakart Talep Etmeyiniz)